Gebruikers
Een gebruiker registreert zich via de app. De gegevens van de gebruikers worden geëncrypteerd. Alle gegevens die daarin zijn geregistreerd, worden in de portal in een overzichtelijke lay-out getoond.
De beheersoftware is het kloppende hart van de mobiliteitsoplossing van Vecore. Het is de plaats waar alle gegevens samenkomen in de cloud. Met de software kunt u uw wagenpark effectief delen, monitoren en beheren. Via de beheerportal heeft u in één oogopslag een overzicht van alle gepseudonimiseerde informatie: aantal gebruikers, reserveringen, voertuigen en locaties, meldingen en live views.
Alle gegevens zijn veilig opgeborgen in de cloud, middels geavanceerde versleutelde verbindingen, two factor authentication en data encryptie.
Wij streven naar de meest complete en vooruitstrevende oplossing waardoor vergaande configuratie mogelijk is op basis van uw wensen en behoeften.
Wij voldoen zowel aan de technische als organisatorische richtlijnen van de internationale privacywetgeving. Dit betekent dat al uw gegevens veilig zijn.
Middels een publieke API kunnen wij aan uw software of hardware koppelen, wat een volledige integratie met uw platform mogelijk maakt.
Managen en monitoren vanuit één intuïtief dashboard. Alle functionaliteiten komen samen in één gebruiksvriendelijke portal.
Uw gehele applicatie bestaande uit platform, stand-alone native apps. Volledig in uw eigen brand samengesteld op uw gebruikersbehoefte.
In dit gedeelte van de portal worden alle reserveringen getoond en gemanaged. Met de slimme planningsmodule kunnen gebruikers (toekomstige) reserveringen plannen. Ook is een overzicht van geplande en historische reserveringen gemakkelijk te raadplegen. In de portal ziet u wie de auto heeft gereserveerd, het rijgedrag, eco-score en het aantal gereden kilometers van de gebruiker.
Een gebruiker registreert zich via de app. De gegevens van de gebruikers worden geëncrypteerd. Alle gegevens die daarin zijn geregistreerd, worden in de portal in een overzichtelijke lay-out getoond.
De beheerportal geeft u alle benodigde input om te sturen op het gebruik van uw wagenpark. Met behulp van de slimme voertuigdata bent u altijd ‘in control’, zelfs als het gaat om elektrische voertuigen. Dankzij de geavanceerde gebruikers- en reserveringsmodules weet u altijd wie, waar en wanneer heeft gereden. Achteraf heeft u vele uitgebreide rapportages tot uw beschikking. Met het Vecore platform heeft u op elk moment de juiste stuurinformatie!
U kunt te allen tijde de actuele status van de voertuigen lezen en meldingen en storingen inzien. Verder zijn merk, type voertuig, tankinhoud, locatie en andere parameters te kiezen. Bij elektrische auto’s kunt u zelfs de actieradius en het resterende accupercentage inzien. Ook geeft de portal aan of de auto aan de laadpaal staat en of er daadwerkelijk wordt opgeladen.
Jazeker, de portal werkt ook via de browser van uw mobiele telefoon. Het scherm van een telefoon is echter zo klein, dat we voor de beste gebruikservaring adviseren om de portal te gebruiken op een desktop, laptop of tablet.
In principe kunt u een onbeperkt aantal beheerders (admin-rol) aanmaken in de portal. Elke beheerder moet een persoonlijk beheerdersaccount aanmaken. Bij elke inlogpoging moet de beheerder zichzelf autoriseren met een SMS-bevestiging op zijn telefoon.
Het platform geeft u realtime alle noodzakelijke en relevante informatie over het gebruik van uw voertuigen. Zoals accuspanning en tankinhoud, maar ook de exacte locatie van het voertuig en de actuele snelheid. Op basis van deze parameters krijgt u slimme notificaties als er actie van u wordt verwacht.
Jazeker, in de beheerportal kunt u handmatig tegoed op de accounts van uw gebruikers storten. Binnenkort wordt het mogelijk om elke maand automatisch een vast bedrag bij te storten.
Indien gewenst kunt u een maandelijkse automatische incasso instellen bij gebruikers. U kiest zelf bij welke gebruikers er wel en niet moeten worden geïncasseerd, en welk bedrag. Deze automatische incasso verloopt volledig automatisch via het platform. U hoeft daar dus zelf niets voor te doen in uw bankomgeving.
Dat kan zeker. Ons platform maakt gebruik van een gelaagde structuur. Dit betekent dat uw klant een eigen laag krijgt, maar ook nog de ruimte heeft om een extra gelaagdheid aan te brengen voor bijvoorbeeld een gebruikersgroep, vestiging of afdeling. Elke laag gebruikt een eigen set aan instellingen en opties.